شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر این که مسئولان باید در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند، گفت: نکته نکته سخنان رهبر معظم انقلاب، قوت قلبی است که هر انسان آگاه را بر بصیرت و مسیر راستین خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه، در یادواره شهدای بابانظر رزن که شب گذشته برگزار شد با اشاره به جایگاه شهدا، گفت: باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ شهدا در جامعه به کار بگیریم.

وی، خانواده های شهدا را سرمایه های نظام دانست و افزود: کسانی که یادواره شهدا را سیاسی می دانند، معنای شهید را نمی دانند و باید بدانند که شهادت خط سرخ محمد و آل محمد(ص) است.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه با اشاره به تهدید های دشمنان، ابراز داشت: از شهدا آموخته ایم که پشتیبان ولایت فقیه بوده و لحظه ای در این مسیر تردید نکنیم و بدانیم که ایستادگی افضل اعمال امت است.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه، سپاه پاسداران را حافظ انقلاب اسلامی و تحریم آن از سوی دشمنان را به معنای تحریم 80 میلیون ایرانی دانست و گفت: سپاه قلب تپنده کشور است و سپاه در استمرار انقلاب و امروز در مبارزه با داعش نمره قبولی و تحسین برانگیز به خود اختصاص داده است.

وی در پایان با تاکید بر این که مسئولان باید در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند، گفت: نکته نکته سخنان رهبر معظم انقلاب، قوت قلبی است که هر انسان آگاه را بر بصیرت و مسیر راستین خود قرار می دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha