پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور

حوزه / مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این که درس های مکتب امام(ره) باید تدوین و به جوانان آموزش داده شود، گفت: در عرصه فرهنگی زمانی موفق خواهیم بود که خود مردم وارد صحنه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، رضا معممی مقدم مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، شب گذشته در مراسم افتتاح مدرسه کسب و کار برکت که در محل سالن همایش‌های بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد گفت: این مدرسه در راستای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه اشتغال و با حمایت دفتر تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مدرسه کسب و کار برکت با هدف آموزش و ترویج مهارت های کارآفرینی همراه با آموزه های دینی و اخلاقی در حوزه تجارت و کسب و کار تاسیس شده است.

معممی مقدم با اشاره به اینکه تدوین آثار علمی و پژوهشی در حوزه کسب و کارو اخلاق کسب و کارهمراه با آموزش های تخصصی و مهارتی در این حوزه ، اردوهای کسب و کار و کارآفرینی و برگزاری کارگاههای ایده پردازی و تجاری سازی از جمله فعالیت های این مدرسه خواهد بود.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه اظهار داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب باید به مکتب امام (ره) رجوع کنند، چرا که هنوز درس‌های ناگفته بسیاری در این مکتب نهفته مانده است.

وی در تبیین شخصیت امام (ره) خاطر نشان کرد: تفاوت ایشان با سایر علما و مراجع دوران خود این بود که امام (ره) هم می‌دانست و هم می‌توانست.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور مقدم با بیان اینکه جوانان مؤمن انقلابی نیز باید در خط امام (ره) حرکت کنند افزود: جوانان باید در مسیر خود راهبردی محور باشند، نه آن که تاکتیک محور عمل کنند.

وی با اشاره به نقش آفرینی اقشار مختلف مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در مکتب و منظومه امام (ره) هرکسی در هر جایگاه و با هر لباسی که نقش ایفا می‌کرد انقلابی بود.

معممی مقدم ادامه داد: در اندیشه امام (ره) در دوران دفاع مقدس تنها رزمندگان در خط مقدم حضور نداشتند، بلکه پیرزنی که در روستایی دورافتاده در این کشور برای رزمندگان نان می‌فرستاد هم رزمنده بود.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در اندیشه امام (ره) این انقلاب مال مردم است افزود: خود مردم باید برای حفظ و پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هر کجا که مردم وارد عرصه شدند شاهد فتح الفتوح در کشور بودیم گفت: در عرصه فرهنگی زمانی موفق خواهیم بود که خود مردم همان گونه که با غیرت مثال زدنی در راهپیمایی ها حضور پیدا می کنند، وارد صحنه شوند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha