پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی - تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام در جهت مقابله با جنگ فرهنگی و اعتقادی دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، شب گذشته در مراسم افتتاح مدرسه کسب و کار برکت با بیان اینکه در آموزه‌های دینی جهاد بر سه نوع است گفت: جهاد اصغر اولین نوع جهاد است که دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از آن می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، نوع دیگر جهاد، جهاد اکبر برشمرد که از آن به‌عنوان جهاد با نفس یا مبارزه با خواسته‌های شهوانی یاد می‌شود.

وی در تبیین تفاوت های جنگ فیزیکی و جنگ نرم، گفت: ما در عرصه جنگ فیزیکی دشمن را به راحتی می‌بینیم، ابزار جنگی محدود است و می‌توانیم با توجه به حملات او حربه دفاعی برای خود فراهم کنیم، اما در عرصه جنگ نرم و نفس، دشمن قابل رویت نیست و میدان و تجهیزات مبارزه فراگیر است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی از جهاد کبیر به‌ عنوان نوع دیگری از جهاد یاد کرد و افزود: این نوع جهاد اولین بار در کشور توسط مقام معظم رهبری به کار برده شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه این نظام اذعان داشت: اکنون با استفاده از ابزارهای پیچیده یک جنگ فرهنگی و اعتقادی در کشور در جریان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ما غنی‌ترین مکتب الهی را در اختیار داریم افزود: باید از آموزه‌های این مکتب در جهت مقابله با حربه‌های دشمنان بهره برد.

وی در پایان به اهمیت مدرسه کسب و کار برکت در استان اشاره کرد و گفت: این مدرسه در استان یزد با توجه به داشتن مردمی مومن و استوار به نتیجه دلخواه خود که همان دستیابی به کسب و کار اسلامی و دینی است خواهد رسید.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha