سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هفته لباس‌های محجبه در لندن آغاز شد

حوزه/برای نخستین بار در انگلستان، هفته مد لباس‌های اسلامی در لندن با حضور بیش از ۴۰ شرکت تجاری تولید کننده لباس از سرتاسر جهان در گالری ساعتچی آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از تلگراف، برای نخستین بار در بریتانیا هفته مد لباس‌های اسلامی در لندن آغاز شد.

در این هفته بیش از 40 شرکت تجاری تولید لباس از سرتاسر جهان گردهم آمده و مجموعه‌های لباس‌های اسلامی خود را در گالری ساعتچی به نمایش می‌گذارند.

این رویداد توسط شرکت تجاری هاوت ایلان واقع در لندن برپا شده که تولید کننده انواع لباس‌های محجبه و سنتی اسلامی می‌باشد.  این گردهمایی فضای مناسبی را برای ارائه محصولات شرکت‌های تجاری لباس‌های مذهبی و محجبه برای زنان مسلمان ایجاد می‌کند.

هفته مد لباس‌های محجبه در لندن دارای یک روز خرید منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان خواهد بود. این هفته همچنین شامل غرفه عکس، جلسات، نشست و گفتمان، کارگاه‌های آموزشی و بحث‌های شبکه و تجارت آزاد مرتبط به بازار تجارت لباس‌های محجبه و اسلامی است.

دینا توکیو، وبلاگ نویس محجبه مسلمان با بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده در اینستگرام این مراسم را مورد تمجید قرار داد. هدف این وبلاگ نویس محجبه نشان دادن چهره فعال و در عین حال محجوب و باایمان زنان مسلمان است.

این وبلاگ‌نویس مسلمان در خصوص گسترش اسلام هراسی و نگرانی‌ از پوشیدن حجاب اسلامی در فضای کنونی جامعه انگلستان می‌گوید: من قطعا از نگاه‌های خیره مردم نگران هستم و آن را احساس می‌کنم و حتی جرات نوشتن درباره مسائل سیاسی را ندارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha