پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: امرا و علما از جمله افرادی اثر گذار در جامعه می باشند به همین دلیل اصلاح رفتار این دسته افراد می تواند نقش مهمی دردیگران داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار رابطین کمیته های ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش به جایگاه تعلیم و تربیت دراسلام اشاره کردند و گفتند: آموزش و پرورش نقش مهمی درترویج وتربیت دینی در جامعه اسلامی دارند و باید با برنامه ریزی بهتر این نقش را پر رنگ ترکرد.

معظم له با بیان اینکه راه نزدیک شدن انسان به خدا دوستی و پیروی از دستورات دینی است، افزودند: کسی که خدا را دوست داشته باشد در عین حال که به خدا نزدیک ترمی شود همچنین به اهل بیت(ع) هم نزدیک تر می شود و همین مسئله او را از گمراهی و رذائل دور می کند و نجات می دهد.

ایشان با بیان اینکه کسی که  عامل به دستورات دین باشد می تواند با رفتار و سخنان خود در دیگران  اثر گذار باشد و باعث اصلاح شود، عنوان کردند: امراء و علما از جمله افرادی اثر گذار در جامعه می باشند به همین دلیل اصلاح رفتار این دسته افراد می تواند نقش مهمی در دیگران داشته باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر مسئولین پای بند به  دستورات دین  باشد و با عمل به دستورات آن، درون خود را اصلاح کنند، می توانند در سایرین هم  اثر گذار باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha