جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسی صفی خانی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات شهرستان قزوین گفت: یکی از موضوعات اساسی که دشمن در دستور کار قرارداده تغییر سبـک زندگی خانواده های ایرانی است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی در جمع کارکنان مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی حوزه علمیه قزوین در رابطه با نقش خانواده در نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مساله زن و خانواده، از مسائل راهبردی، مهـم و بسیــار تعیین کننده در راستـای نیل هرجامعه به سوی اهداف و آرمان های متعـالی است.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان قزوین با بیان این که  یکی از راه های  نفوذ در یک جامعه و از بین بردن هویت فرهنگی آن، تزلزل بنیان خانواده است، ابراز داشت: برای ایجـاد یک خـانواده سالم می توان اصول قرآنی همسرداری را به عنوان یکی از راهکارهای موفق در تقویت و تحکیم پیوندهای خانوادگی و در نهایت کسب سعادت اخروی دانست.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راهکارهایی که می تواند در تقویت و تحکیم بنیان خانواده اثرگذار باشد سیره زندگی در سلوک حضرت فاطمه زهرا(س)می باشد.

حجت الاسلام صفی خانی در پایان گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف پلید دشمن تخریب نظام خانواده در جامعه ایران اسلامی می باشد و انواع برنامه سازی ها را به کار گرفته است تا نظام خانواده را متلاشی کند براین اساس ما باید با تلاش و جدیت و هوشیاری لازم و با تبیین بیانات ارزشمند مقـام معظم رهبری خانواده اسلامی مـبتنی برمتـون دینی را بسط و گسترش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha