جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز امکانات برای نفوذ و تهاجم فرهنگی بسیار متنوع شده است، لذا باید اندیشمندان، دلسوزان، روحانیون و طلاب در این مقوله هوشیار باشند.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به جنگ نرم دشمنان  گفت: دشمنان نظام از دهه های گذشته انواع روش ها را برای سرنگونی حکومت مردمی و دینی ایران امتحان کرده اند، لذا نمی توان تاریخ دقیقی از جنگ نرم دشمنان را تشریح کنیم.

مدیرکل تلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروزه جنگ نرم در اولویت توطئه های دشمنان قرار گرفته و با انواع مختلف تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف ستون ها و پایه های نظام  هستند.

وی با تاکید بر اینکه شرع و دین، هوشیاری و علم و عمل بهترین سنگر برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است، اظهار داشت: در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که دشمنان حربه نظامی خود علیه ایران و جهان اسلامی را بیهوده دیدند با جنگ نرم و علم کردن افرادی خود فروخته و ملحد همانند سلمان رشدی به دنبال تخریب دین مبین اسلام برآمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: این حادثه در زمان حیات امام خمینی (ره) به وقوع پیوست و امام که شخصیتی استوار و روحانی داشت خطر این موضوع را برای جهان اسلام به خوبی درک کردند و بنابرین حکم اعدام این فرد محلد را واجب دانستند.

وی با تاکید بر اینکه اعلام حکم اعدام سلمان رشدی از سوی امام باعث به انزوا کشیده شدن رشدی شد، تاکید کرد: اعلام این حکم برای دیگر افراد که سودای تخریب دین و اسلام را در ذهن داشتند؛ باعث عبرت این دست خودفروختگان شد.

حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: حرکت سلمان رشدی تنها تخریب چهره اسلام نبود، بلکه به نوعی کتمان و رد وحی به تمامی پیامبران خدا بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز امکانات برای نفوذ و تهاجم فرهنگی بسیار متنوع شده است، لذا باید اندیشمندان، دلسوزان، روحانیون و طلاب در این مقوله هوشیار باشند.

وی در پایان گفت: نیاز امروز جامعه بشری در برابر این تهاجمات گسترده و مختلف دشمنان، اتحاد و برادری است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha