جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بایرامی-مدیر مدرسه امام رضا(ع) میاندوآب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب گفت: متاسفانه گنجایش مکانی این مدرسه امام رضا(ع) پاسخگوی جذب بیشتر طلبه را نمی دهد و در این رابطه، در سال گذشته ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده و ۸۰ نفر قبول شدند اما مجبور به پذیرش ۳۰ نفر از آنها شده ایم.

حجت الاسلام بهمن بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب از سال 70 به طور رسمی شروع به فعالیت در جذب و پذیرش طلاب کرده است، اظهار داشت: مدرسه امام رضا(ع) در سه فاز راه اندازی شد که در هر سه مرحله آن ائمه جمعه وقت نقش مهم و موثر در راه اندازی و پویایی آن داشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب با اشاره به اینکه در این مدرسه 9 پایه تدریس می شود، افزود: البته هم اکنون سطح عالی نیز تدریس شده و در این باره، 164 طلبه و 13 نفر کادر و اساتید در این حوزه علمیه مشغول هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید در این مدرسه 30 نفر است، بیان داشت: متاسفانه گنجایش مکانی این مدرسه پاسخگوی جذب بیشتر طلبه را نمی دهد و در این رابطه، در سال گذشته 100 نفر ثبت نام کرده و 80 نفر قبول شدند اما مجبور به پذیرش 30 نفر از آنها شده ایم.

حجت الاسلام بایرامی با اشاره به اینکه استادسرای این شهرستان در 10 واحد بنا شده است، افزود: علاوه بر آن یک ساختمان چهار طبقه خانه اساتید نیز ناقص مانده و برای تکمیل هر کدام از این پروژه ها نیازمند تامین بودجه هستیم.

به گفته وی، تاکنون تمامی اقدامات مربوط به ساخت خانه اساتید از محل کمک های مردمی و برخی ارگان ها انجام شده و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، کمک های مردمی نیز کاهش یافته است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب اذعان داشت: هم اکنون فاز سوم حوزه علمیه امام رضا(ع) ناتمام است و برای تکمیل و اتمام آن بایستی تخصیص بودجه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha