چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر از تبلیغ خواهران طلبه و مبلغ این مدرسه برای جذب حداکثری علاقمندان به حوزه برای سال تحصیلی ۹۷_۹۶ خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد  با اعلام این مطلب اظهارداشت: خواهران طلبه و فارغ التحصیل مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با حضور در روستاهای این شهرستان و شهرهای مجاور، زمان و نحوه ورود به حوزه  ،برکات و آثار تحصیل در حوزه، و... را برای علاقمندان تشریح می نمایند.

وی خاطر نشان کرد:  این افراد با حضور در دبیرستانهای دخترانه و ایجاد بسترهای بازدید دانش آموزان از فضای مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان پلدختر تلاش می کنند تا خواهران مومن و انقلابی را برای ورود به مدارس علمیه و تحصیل علوم حوزوی جذب نمایند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر، تداخل ایام فاطمیه با زمان ثبت نام حوزه را مدنظر قرار داد و گفت:خواهران طلبه و مبلغه ضمن برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) زمان و نحوه ورود به حوزه را نیز برای علاقمندان اطلاع رسانی می کنند.

آزادبخت یادآور شد:اساتید و کادر علمی آموزشی مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر هم به صورت حضوری در این مدرسه پاسخگوی سؤالات علاقمندان در خصوص نحوه ورود به حوزه هستند.

وی در پایان گفت:مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر دارای خوابگاه و امکانات اقامتی بوده و علاقه مندان به تحصیل در این مدرسه می توانند از این شرایط و ظرفیت ها استفاده نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha