جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جعفر طبرسی

حوزه/ کارگاه آموزشی طرح «جهاد تربیتی اخلاقی» با تأکید بر نقش اساتید مدارس علمیه در استان مازندران برگزار می گردد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب اظهارداشت: کارگاه  یک روزه دانش افزایی اساتید مدارس علمیه استان مازندارن در قالب طرح "جهاد تربیتی اخلاقی" در مدرسه امام حسن عسکری (ع) آمل برگزار می گردد.

وی افزود: در این کارگاه که 5 اسفندماه سال جاری برگزار می گردد، 100نفر از اساتید استان حضور و در آن با آخرین مباحث مربوط به تربیت اخلاقی طلاب آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در  این برنامه مباحث مربوط به اخلاق هم آسیب شناسی خواهد شد بیان داشت: در این کارگاه  حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری به ایراد سخن خواهد پرداخت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مازندران، با تاکید براهمیت این کارگاه خاطرنشان کرد: اساتید  در حوزه های علمیه همواره الگوی خوبی برای طلاب در عرصه های گوناگون هستند که این نقش الگویی می تواند در عرصه اخلاق و معنویت نقش مهمتری را به نسبت دیگر حوزه ها ایفا کند.

حجت الاسلام طبرسی در پایان گفت: امیدواریم حوزه های علمیه کشور بیش از پیش به سوی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در امر تربیت و تهذیب طلاب قدم برداشته و برای ترویج علوم اهل بیت (ع) تلاش نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha