جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آستان مقدس علوی از طلاب حوزه علمیه بوشهر استقبال کرد

حوزه/ بخش امور دینی آستان مقدس علوی به اجرای برنامه ارتباط اعتقادی در استقبال و پذیرایی از طلاب علوم دینی وابسته به حوزه های علمیه استان های مختلف ایران در جوار حرم مطهر امیر المؤمنین (ع) ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بخش امور دینی آستان مقدس علوی به اجرای برنامه ارتباط اعتقادی در استقبال و پذیرایی از طلاب علوم دینی وابسته به حوزه های علمیه استان های مختلف ایران در جوار حرم مطهر امیر المؤمنین (ع) ادامه می دهد.

شیخ ناصر عباس النجفی مسئول بخش روابط خارجی آستان گفت: شعبه روابط خارجی از هیئتی از حوزه علمیه بوشهر در میهمانخانه سید الأوصیا (علیه السلام) استقبال کرد.

وی افزود: این هیئت در برنامه دینی و فرهنگی که به صورت کنفرانس و سخنرانی دینی ارائه می شود، حضور یافت. شیخ جمیل البزونی کنفرانس خود را مبنی بر اهمیت وقت برای طلاب حوزوی ارائه داد و به چگونگی استفاده از وقت به همان شکل که در سیره علمای شیعه آمده و به آن اهمیت زیادی می دادند، پرداخت. سید یوسف الموسوی در کنفرانس دوم به مهم ترین ویژگی های طلاب از جمله اخلاق آن ها پرداخت و گفت: طلبه باید الگو و اسوه ای برای جامعه اسلامی باشد.

در پایان این هیئت از صحن ها و بخش های مختلف آستان مقدس علوی بازدید کرد.

شیخ الجفی اشاره کرد: این برنامه به مدت دو ماه و با حضور گروه های اعزامی از ایران ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha