پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ حسام العیلانی

حوزه/ العیلانی گفت: دیدار گذشته علمای لبنان در طرابلس همچون سایر نشست ها با شکست روبرو شد، زیرا از جرات لازم برای دعوت از شخصیت های مختلف سنی برخوردار نبود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسام العیلانی روحانی اهل سنت و امام جماعت مسجد الغفران گفت: نشست پیشین علمای مسلمان لبنان که در سالن الوفاء شهر طرابلس برگزار شد، شخصیت های یک طیف سیاسی در آن شرکت داشتند و ما امیدوار بودیم نشستی جامع باشد که علمای اهل سنت با گرایش های مختلف سیاسی در آن شرکت کنند تا بتواند به نتایج و اهداف سودمند در مبارزه با افراطی گری و دفع فتنه و حمایت از اهل سنت لبنان منتهی شود.

وی افزود: دیدار گذشته علمای لبنان در طرابلس همچون سایر نشست ها با شکست روبرو شد و به اهداف خود نرسید، زیرا این نشست از جرات لازم برای دعوت از شخصیت های مختلف سنی برخوردار نبود و در میان شخصیت های غایب در آن نشست، کسانی بودند که دغدغه اهل سنت را دارند و در راه رسیدن به وحدت اسلامی و ملی تلاش می کنند.

این روحانی اهل سنت لبنان گفت: ما خواهان برگزاری نشستی با حضور علمای مسلمان لبنان با گرایش های مختلف سیاسی هستیم و همچنین بر این باوریم که این نشست باید در دارالفتوا برگزار شود نه در طرابلس.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha