پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر رقابت دانش‌آموختگان حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه برادران حاجی آباد از تحصیل ۶۷ طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: این طلاب در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی خوش درخشیده اند.

حجت الاسلام حسن صادقی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، در بیرجند، اظهار کرد: مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) شهرستان حاجی آباد از سال 82 پذیرش طلبه را آغاز کرد و در حال حاضر 67 طلبه پایه های یکم تا ششم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند، گفت: خوشبختانه طلاب مدرسه توانسته اند رتبه های خوبی را در زمینه های ورزشی، علمی و فرهنگی کسب کنند.

مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) شهر حاجی آباد خراسان جنوبی ادامه داد: در ماه جاری هفت نفر از طلاب مدرسه برای شرکت در مسابقات علمی به مرحله استانی راه یافته اند.

وی با اشاره به اعزام طلاب به روستاها، گفت: برگزاری نماز جماعت، ادعیه، بیان احکام و اخلاق از مهم ترین فعالیت های طلاب در روستاها می باشد.

حجت الاسلام صادقی، همچنین برگزاری نماز جماعت در سطح مدارس، برگزاری حلقه های صالحین و ... را از دیگر فعالیت های طلاب برشمرد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مدرسه ثامن الائمه(ع)، ابراز داشت: قدیمی بودن ایوان ها و ورود گرمای تابستان و سرمای زمستان به داخل حجره ها از مهم ترین مشکلات این مدرسه می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha