پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم امام خمینی(ره)

حوزه/ معاونت تبلیغ و آموزش ‏های کاربردی حوزه‏ علمیه تهران با گرامی‌داشت سالروز صدور منشور روحانیت، اظهار داشت: اگر روحانیت شیعه این سند را نصب‌العین خود قرار بدهد، و بر مبنای این منشور اقدام و عمل نماید قطعاً به اهداف مورد نظر خویش دست خواهد یافت.

حجت‌الاسلام وحید بابادایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با اعلام این خبر، گفت: روز سوم اسفندماه سالروز صدور منشور روحانیت از طرف حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد. و چنانچه روحانیت شیعه این سند را نصب‌العین خود قرار بدهد، و بر مبنای این منشور اقدام و عمل نماید قطعاً به اهداف مورد نظر خویش دست خواهد یافت.

وی با بیان اینکه طلاب باید توجه ویژه‌ای به منشور روحانیت داشته باشند، افزود: این منشور بسیار دقیق و حکیمانه بوده و سندی راهبردی برای روحانیت شیعه و حوزه‌های علمیه است که از جانب معمار کبیر انقلاب اسلامی که خود یک عالمِ فقیه، فیلسوف، عارف، شجاع و مدبر بود، صادر شده است.

حجت‌الاسلام بابادایی در پایان خاطرنشان کرد: از این رو مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران بنا دارد جهت گرامی‌داشت سالروز صدور منشور روحانیت، و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، به همراه جمعی از فضلا، اساتید، و مدیران مدارس حوزه علمیه استان تهران بعد از ظهر روز دوشنبه (مورخ 2/12/95 از ساعت 14:30 الی 16:00) در مرقد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو حضور یافته و به مقام والای این عزیزان ادای احترام کنند.

42/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha