پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوی جهادی-تبلیغی

حوزه/ جمعی از طلاب تهرانی همزمان با تعطیلات نوروز ۹۶ جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی، جهادی و آموزشی به مناطق محروم خوزستان سفر می‌کنند.

محسن سلطانی، مسئول گروه جهادی باسط، وابسته به قرارگاه علمی-جهادی باسط تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی-تبلیغی در نقاط محروم استان خوزستان، بیان داشت: این اردوی جهادی-تبلیغی، به همراه جمعی از طلاب و البته همکاری دانشجویان استان تهران در نقاط محروم سه شهر خرمشهر، باغملک و ایذه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهادگران عرصه تبلیغ و سازندگی به مناطق دورافتاده و محروم استان خوزستان اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد:‌ افراد شرکت کننده در این اردو به انجام برخی فعالیت های عمرانی همچون ساخت خانه برای حاشیه نشینان بی سرپناه و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی-تبلیغی و البته آموشی می پردازند.

سلطانی، زمان برگزاری اردوی جهادی-تبلیغی گروه باسط را از ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت سوم فروردین‌ماه ۹۶ اعلام کرد و گفت: تلاش همه گروه این است در مدت زمان برگزاری اردو، بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم مناطق محروم استان خوزستان داشته باشیم.

مدیر گروه جهادی باسط ، در پایان بابیان اینکه همه ی برادران بالای ۱۸ سال میتوانند در این سفر هم سنگر و همراه ما باشند اظهار داشت: اگر شهروندان استان تهران و همچنین خوزستان مایل به ارسال کمک های مردمی برای نواحی محروم هم چون خرمشهر، باغملک و ایذه هستند، می توانند برخی اقلام مورد نیاز همچون «پتو»، «لباس»، «وسایل گرمایشی» و یا هزینه های نقدی خود را به دفتر گروه ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان جهت مشارکت در این طرح و ارتباط با مسئولین برگزاری، می توانند از طریق  پست الکترونیکی G_baset@mihanmail.ir اقدام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha