چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت آیت‌ الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه تمام برنامه دشمن ایجاد اختلاف و شکاف در بین امت اسلامی است، برلزوم هم فکری امت واحد تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رابطین کمیته های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و علمای اهل سنت استان هرمزگان با بیان اینکه مسئله وحدت بین امت اسلامی در شرایط کنونی بسیار مهم است بر وحدت بیشتر مسلمانان در مقابل دشمنان تاکیدکردند.

ایشان با بیان اینکه تمام برنامه دشمن ایجاد اختلاف و شکاف در بین امت اسلامی است، برلزوم هم فکری و هم اندیشی امت واحدت تاکید کردند.

معظم له با بیان اینکه باید با اتحاد و وحدت کاری کرد تا دشمنان نتوانند کاری از پیش ببرند، اظهار داشتند: اگر وحدت باشد، قطعا کاخ ظلم و ستم و استعمارگران، جنایت کاران و اسرائیل کودک کش از بین خواهد رفت.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نعمت های خدا زیاد است و ازجمله آن وحدت بین مسلمین است و لازم است شکر گزار نعمت بود، اظهار داشتند: از بین همه نعمت ها بالاترین و با ارزش ترین نعمت، ولایت اهل بیت(ع است.

معظم له با بیان اینکه  وقوع و پیروزی انقلاب نقش مهمی در گسترش نعمت ولایت در جامعه اسلامی داشته، عنوان کردند: انقلاب ثمرات زیادی داشته ازجمله آن، فرو ریختن کاخ ظلم و استبدادگری، وحدت مسلمانان، بیداری مردم در مقابل ظلم و ستم و درهم شکستن هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب بود.

 ایشان افزودند: از دیگر ثمرات انقلاب، برداشته شدن چهره نقاب ظلم و استکبار، شناساند این گروه به مردم، نقش آفرینی جوانان  در عرصه های مخلتف علمی و هسته ای واحیاء فرهنگ جهاد و شهادت می باشد.

 حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه همه هدف دشمنان از بین بردن اسلام ناب و انقلاب است، گفتند: اگر همه مسلمانان درکنار هم باشند، اسلام  و انقلاب تا ظهور حضرت مهدی(عج ) ابدی خواهد بود.

 

 .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha