پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل صدا و سیمای یزد

حوزه / مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد به بیان اینکه همکاری های رسانه ملی و حوزه های علمیه می تواند موجب رشد و ترقی جامعه شود، گفت: این همکاری فرهنگ جامعه را ارتقاء می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ احمد پهلوانیان، پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه یزد، با بیان اینکه همکاری های صدا و سیما و حوزه های علمیه می تواند موجب رشد و ترقی جامعه شود، گفت: ارتباط این دو مرکز می تواند موجبات ارتقاء نقش، کارآمدی و تاثیرگذاری را در جامعه فراهم آورد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد به فعالیت های این مرکز در خصوص حوزه های علمیه و علمای استان پرداخت و اذعان داشت:  مرکز یزد در چند سال گذشته توانسته مستندات بسیاری را از علمای برجسته استان یزد به نمایش درآورد که برخی از آنها در شبکه های سراسری مانند شبکه یک، دو، سه و ... در حال پخش هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به فعالیت های حوزه های علمیه در زمینه تربیت افراد عالم، افزود: با توجه به اهمیت این مسئله برآن شدیم تا در جهت گسترش علوم و معارف اسلامی از طریق رادیو و تلویزیون استانی و کشوری، تا مستنداتی را از روند تحصیل طلاب آماده و برای اطلاع و آگاهی مردم آن را پخش کنیم.

پهلوانیان در پایان با بیان اینکه ا نشاءالله بتوانیم در راستای تبلیغ و ترویج مسائل دینی و رفع شبهات با همکاری با حوزه های علمیه استان یزد گام موثری را برداریم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha