شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهدای گمنام

حوزه / نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد گفت: هفته آینده همزمان با ایام شهادت بانوی مظلوم عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس به استان یزد منتقل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سید هدایت بنی‌فاطمه، نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد ظهر امروز با این اعلام خبر گفت: استان یزد هفته آینده همزمان با ایام شهادت بانوی مظلوم عالم حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وی به زمان خاکسپاری این شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: چهار شهید گمنام یک شنبه هفته آینده، هشتم اسفندماه به استان یزد وارد می شوند و پس از اجرای برنامه های مختلف که از قبل پیش بینی شده به شهرهای مختلف استان یزد منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری این شهدا همزمان نخواهد بود، افزود: زمان خاکسپاری و تشییع چهار شهید گمنام در شهرهای مختلف استان متفاوت است و بصورت همزمان اجرا نمی شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد با اشاره به اینکه پیکر یک شهید در روز سه شنبه10اسفندماه تشییع و خاکسپاری در دانشگاه شهید مطهری شهرستان تفت انجام می گیرد،  اظهار داشت: پیکر شهید دیگر در روز بعد یعنی 11 اسفندماه در دانشگاه آیت الله حائری میبد تشییع می شود.

بنی‌فاطمه در پایان به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید دیگر همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر مروست اشاره کرد و گفت: این تشییع در شهر مروست و حسینیه مرکزی این شهر انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha