جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا عبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید براینکه استکبار فرهنگ ما را مسموم ساخته گفت: ریشه تمامی معضلات فرهنگی الگوگیری از غرب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی که ریشه و اساس آن اسلام است، نه یک کلمه بیشتر ونه یک کلمه کمتر بوده  و اسلام به حق قانون خداست.

وی با بیان اینکه چیزی که مهم است، نوع پیاده کردن اسلام در جامعه می باشد، افزود: در طول تاریخ مدعیان زیادی آمدند و رفتند، حال نبوت به ما رسیده لذا نباید اسلام تنها در حرف بماند، بلکه در عمل و در نوع پیاده سازی آن باید دقت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: یکی  از ابعاد اسلام خدمت به مردم است، که باید به این مساله حتما توجه گردد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با تاکید بر اینکه  همه امور ما تحت تأثیر فرهنگ است و هر چه که انجام می‌دهیم، به نوع فرهنگ ما بستگی دارد، گفت: فردی که فرهنگ قارونی دارد، نمی‌تواند به فکر مردم باشد، بلکه تنها کسی که فرهنگش عدالت است به فکر پیاده سازی عدل بلید باشد.

این استاد حوزه با بیان اینکه تمام هدف باید در پیاده سازی عدل باشد، افزود: معتقدم تمامی موضوعات ریشه فرهنگی دارد و دشمن هم دقیقا قصد دارد بر همین مساله ضربه وارد کند

وی با تاکید براینکه هر چه مسلمانان بلا دارند به دلیل بی بصیرتی آنها است، بیان داشت: هنگامی که استکبار نفوذ پیدا کرده، مردم به راحتی از کنار موضوعات گذشتند و دشمن از فرصت سوء استفاده و انواع مواد مخدر، فحشا و منکر را گسترش داد؛ امروز  دشمن فرهنگ ما را مسموم کرده است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha