سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سومین همایش سلسله مباحث الگوهای خانواده اخلاقی در اهواز

حوزه/ سومین همایش «سلسله مباحث الگوهای خانواده اخلاقی» با موضوع «تربیت فرزندان» در سالن طلاییه کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری سومین همایش «سلسله مباحث الگوهای خانواده اخلاقی» در اهواز خبرداد و اظهارداشت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام آقاجانی از اساتید و روانشناسان برجسته حوزوی که در سالن طلائیه کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه سلسله مباحث الگوهای خانواده اخلاقی، در ۱۰ عنوان برگزار می‌شود، گفت: «توانمندی‌های همسران موفق در ارتباط و حل مسأله»،«عوامل کاهش محبت»، «تربیت فرزندان»، «راه‌های تقویت عشق در خانواده»، «تفاوت‌های اساسی زن و مرد از دیدگاه در اسلام»، «اخلاق و خانواده»، «نشاط و تفریط در خانواده»، «خانواده و مدیریت زمان» و.... از عناوین اصلی این سلسله همایش است که هر دو هفته یک‌بار در کلان‌شهر اهواز برگزار می‌شود.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، موضوع سومین همایش «سلسله مباحث الگوهای خانواده اخلاقی» را «تربیت فرزندان» بیان کرد و افزود: با برگزاری این همایش، تلاش کردیم تا دید بازتری از تربیت فرزند را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهیم که خوشبختانه با استقبال خوب روحانیون حوزه علمیه اهواز مواجه شدیم.

حجت‌الاسلام منصوری، در پایان هدف از اجرای این سلسله همایش‌ها را ارائه راهکارهای مؤثر به زوج‌های جوان در راستای زندگی بهتر و اخلاقی‌تر دانست و تصریح کرد: در تلاشیم تا سبک زندگی اسلامی را به‌صورت کاربردی در زندگانی طلاب اجرایی کنیم و پس از آن الگویی موفق از این سبک زندگی را در اختیار آحاد و اقشار جامعه قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha