پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادواره شهدای روحانی و مدافع حرم در قم

حوزه/ به همت طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی، یادواره شهدای روحانی به ویژه شهید محراب آیت الله صدوقی و شهدای مدافع حرم در نمازخانه فاز دو مجمتع شهید صدوقی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  در این مراسم که با قرائت قرآن توسط آقای دباغ، قاری ممتاز و بین المللی کشورمان آغاز شد، حجت الاسلام آرانی مسئول واحد قرآن مدرسه در سخنانی اظهارداشت:  باید در مدارس علمیه توجه زیادی به مسئله قرآن شود.

وی افزود: طلاب باید تلاش کنند با همه دغدغه های درسی و شخصی که دارند نسبت به حفظ قرآن کریم اهتمام جدی داشته باشند.

مسئول واحد قرآن مدرسه  علمیه شهید صدوقی دو ادامه داد: بحمدلله توانسته ایم، طی سالهای اخیر فعالیت های متعددی در بخش های حفظ، تجوید، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم  داشته باشیم به طوریکه تاکنون 30 قرآن آموز در کلاس حفظ به مدت 6 ماه تا یکسال از یک جزء تا 7 جزء را آموزش دیده و پشت سر گذاشته اند و امیدواریم این رویکرد در همه مدارس و حوزه های به صورت برنامه ای اجرا گردد.

لازم به ذکر است: از طلاب قرآن آموز با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم، سیدعلیرضا بحرالعلوم، سید میثم صدر موسوی، سید میرولی جلالی، غلامرضا امیدوارنسب، احمد نوفرستی، سعید جمشیدی، ابوالفضل ترکی، یاراحمدی، رمضانی، عزیزآبادی، ظعفری، قوسی، غفوری، کشاورز، خطیبی، زراعتی، زحمتکش، خوشکه جالی، محمدی، داوری و معصومی تقدیر شدند.

در انتهای مراسم ذکر مصیبت ایام شهادت صدیقه کبری(س) و نوحه خوانی مداح اهل بیت(ع) انجام شد.

لازم به ذکر است، این مراسم، برای دومین شب این مراسم  امروز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طائب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha