جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره طرح موضوع آشتی ملی، گفت: ظلم فتنه‌گران و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی به نظام و انقلاب فراموش‌شدنی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: موضوع آشتی ملی که از سوی برخی‌ها مطرح‌شده نشان می‌دهد کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه بوده و عده‌ای می‌خواهند با طرح این موضوع، ظلم فتنه‌گران و غارت‌گران نسبت به نظام و انقلاب فراموش شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند«برخی افراد موضوع آشتی ملی را مطرح کرده‌اند، درحالی‌که در کشور ما مردم با هم قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند»، لذا کسانی که به دنبال آشتی ملی هستند باید جواب خود را از رهبری گرفته باشند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید فتنه‌گران به‌ صورت واضح و زبانی از اقدامات خود اظهار پیشمانی و توبه کنند، همه پشت پرده‌ها را بگویند، خطاهای خود را اصلاح کنند و از ملت و رهبری و نظام اسلامی تقاضای بخشش داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گواه این بود که مردم با هم قهر نیستند، بلکه متحد و منسجم پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند، گفت: همان‌گونه که رهبری هم تأکید کردند حضور گسترده مردم در مناسبت‌هایی چون ایام‌الله دهه فجر پیام‌های مهمی دارد که دشمنان هنوز این پیام‌ها را درک نکرده‌اند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب با آنان که با بی‌احترامی به عاشورا، ایجاد ناامنی در کشور، خسارت زدن به اموال دولتی و غیردولتی، نمی‌شود آشتی کرد و ما با آن‌ها قهریم

وی افزود: دین اسلام نیز می‌گوید به هم محبت کنید اما درعین‌حال بر دشمنان باید غضب داشته باشید که مصداق آن هم آیه قرآن « اشداء علی الکفار رحماء بینهم» است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دلیل بر عشق آنان نسبت به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است، گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در اوج تهدیدهای دشمنان به ویژه رئیس‌جمهوری تازه‌کار آمریکا، این‌گونه وارد صحنه شدند و با حضور خود تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان هم باید با خدمت به مردم، حضور گسترده و پرشکوه آنان را در صحنه‌های مختلف را جبران کنند، چرا که ملت همواره پشتیبان ولایت و نظام اسلامی بوده و شایسته بهترین خدمات هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha