چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین رویکرد نظام بحرین به سوی کشتار و لشکرکشی علیه مردم را محکوم کردند و افزودند: آل خلیفه به خیال خود می خواهد بحران کشور را به سرعت آرام کرده و شعله انقلاب را خاموش سازد، اما این جنایت های آنها باعث پایان یافتن حکومت خونبار خودشان می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی به شهادت رسیدن عبدالله الجوز جوان انقلابی بحرینی با شلیک مستقیم گلوله نیروهای امنیتی آل خلیفه به سر وی، علمای بحرین با صدور بیانیه ای از مردم خواستند امروز ظهر آماده تشییع پیکر این شهید باشند که به دست تروریست های وحشی به شهادت رسیده است.

در بیانیه علما آمده: بی ارزش شمردن خون انسان ها توسط آل خلیفه به نهایت خود رسیده و برای همه روشن شده که عناصر امنیتی و سرکوبگر و تروریست آل خلیفه اجازه رسمی دارند تا خون مردم را بریزند و در همین راستا در مدت کوتاهی شاهد ریخته شدن خون انسان های بی گناه زیادی بودیم و این تعداد شهید با توجه به تعداد اندک شهروندان بحرینی یک جنایت وحشیانه به شمار می رود.

علمای بحرین همچنین رویکرد نظام بحرین به سوی کشتار و لشکرکشی علیه مردم را محکوم کردند و افزودند آل خلیفه به خیال خود می خواهد بحران کشور را به سرعت آرام کرده و شعله انقلاب را خاموش سازد، اما این جنایت های آنها باعث پایان یافتن حکومت خونبار خودشان می شود و انقلاب مردم تا آن لحظه ادامه خواهد یافت.

از سوی دیگر خانواده شهید العجوز اعلام کرده اند پیکر فرزند خود را امروز سه شنبه از مسجد الشیخ در نویدرات تشییع می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha