شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام رضا جوکار

امام جمعه جزیره قشم گفت: عالمان دینی در استان هرمزگان ارتباط تنگاتنگ و خوبی با همدیگر دارند و همین مساله زمینه وحدت را فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام رضا جوکار، در دیدار جمعی از ائمه جمعه اهل سنت جزیره قشم با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی گفت: استان هرمزگان یکی از استان های قومی- مذهبی در کشور می باشد اما در عین حال از امن ترین استان ها بوده و دلیل آن هم وحدت عالمان دینی و هوشیاری نیروهای خدوم و دلسوز سپاه پاسداران است.
حجت الاسلام جوکار افزود: حوزه های علمیه در دو بخش اهل سنت و شیعیان در این جزیره نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده و اختلافات مذهبی وجود ندارد و امامان جماعت شیعیان و اهل سنت در مساجد حضور پر رنگ دارند و با همدیگر متحد و ارتباطات تنگاتنگی دارند.
وی خاطر نشان کرد: وحدت جمعیت جزیره قشم، به برکت هدایتگری و روشنگری عالمان دینی بوده است و شیعیان این جزیره همگی مقلد مقام معظم رهبری و اهل سنت نیز همگی پیروان رهبری هستند.
امام جمعه جزیره قشم اظهار داشت: عالمان دینی در استان هرمزگان ارتباط تنگاتنگ و خوبی با همدیگر دارند و همین مساله زمینه وحدت را فراهم آورده است.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha