پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطرح‌شدن موضوع آشتی ملی از سوی برخی افراد گفت: طرح آشتي ملي بهانه‌ای براي آزادي سران فتنه است.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: افرادی که این موضوع را مطرح کرده‌اند هدفشان این بوده که می‌خواهند دوباره سران فتنه به متن نظام اسلامی برگردانده شوند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مردم با یکدیگر قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند، افزود: مردم با حضور باشکوه و با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن دوستی، اتحاد و همبستگی خود را به رخ تمام جهانیان کشیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: مردم ایران اسلامی با فتنه‌گرانی که به مردم، انقلاب و نظام خیانت کرده و در کشور ناامنی و اغتشاش ایجاد کرده و خسارت‌های جانی و مالی زدند، قهر هستند و به هیچ عنوان آشتی هم نخواهند کرد.

وی افزود: ملت ایران با کسانی که در روز عاشورای سرور و سالار شهیدان به ارزش‌های  دینی و اسلامی اهانت کرده و همچنین به نظام و انقلاب نیز به احترامی و اهانت کردند، قهر بوده و آشتی نمی‌کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: مطرح کردن آشتی ملی بهانه‌ای است برای اينكه سران فتنه بدون هيچ عذرخواهي و توبه آزاد شوند و دوباره در جامعه و در میز خطابه‌های مختلف با حرف‌های پوچ خود فتنه‌های جدید راه بیندازند و چهره نظام اسلامی را در دنیا مخدوش کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبني بر اينكه آغوش نظام و انقلاب براي تمام افرادي كه به هر دليل راه را غلط رفته‌اند و می‌خواهند بازگردند باز است، گفت: اما سران فتنه لطف و عنايت رهبر معظم انقلاب را ناديده گرفته و هنوز هم اصرار بر رفتارهای خائنانه خود دارند بنابراین هیچ عفو و بخششی شامل حال آنها نمی‌شود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خنثی‌سازی طرح آشتی ملی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: ملت و مسئولان در انقلاب اسلامی ایران متحد و همدل‌اند، و این واقعیت را در صحنه‌هایی مختلف نظیر راهپیمایی‌ها و انتخابات برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مشکلات، مسائل اقتصادی، بیکاری، گرانی و ... را دارند ولی در عین‌حال نظام و رهبر خود را دوست دارند و همیشه در تمام صحنه‌ها به صورت گسترده و پرشور به میدان می‌آیند، افزود: مسئولان نظام اسلامی هم باید در مقابل با ارائه خدمات، گره از مشکلات مردم باز کنند چون مردم ولی‌نعمت ما هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha