پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی

حوزه/ امام جمعه بهاباد در نشستی با طلاب و دانشجویان بهابادی، تحول در دانشگاهها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: توسعه حوزه علمیه از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام و سیف الله دهقانی، مؤسس مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) و امام جمعه بهاباد در نشستی با طلاب و دانشجویان بهابادی ایام سوگواری فاطمیه را تسلیت گفت و اظهار کرد: حوزه و دانشگاه باید در تعامل با یکدیگر، در جهت پیشرفت اسلامی و علمی، به عنوان دو بال برای رشد و بالندگی کشور تلاش کنند.

وی به اهمیت وجود حوزه های علمیه در کشور و فعالیت مردان و زنان حوزوی در جامعه اظهار کرد: حوزه های علمیه از جمله دستاوردهای خود اسلام است که در مواقع حساس و در مبارزات نقش مؤثری در کشور ایفا نموده است.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: سنگ بنای دانشگاه در این کشور، ابتدا برای پیشبرد اهداف و مقاصد شوم استعمارگران بود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام ما، دانشگاه را در قالب مرکز علمی- فرهنگی درآورد.

در ادامه این نشست « آقای محمد خادمی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد، بر لزوم تولید ملی در کشور پرداخت و در این زمینه به نقش مؤثر معلم و تعلیم و تربیت صحیح و اسلامی تأکید کرد.

برپایه این گزارش،  «حجت الاسلام علی نیکخو»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهاباد هم گزارشی از فعالیت های فرهنگی که پس از پیروزی انقلاب تا کنون در این شهر صورت گرفته، ارائه داد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha