پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
احمد مجدلانی عضو سازمان آزادسازی فلسطین

حوزه/ مجدلانی گفت: هرگونه حمایت از کنفرانس استانبول به نابودی وحدت ملی مردم فلسطین منجر خواهد شد و به نظر ما این کنفرانس سودی برای مردم فلسطین ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد مجدلانی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادسازی فلسطین تاکید کرد ما با هرگونه تلاش برای دور زدن و به حاشیه راندن سازمان آزادسازی فلسطین مخالفیم و از ترکیه می خواهیم در مورد کنفرانس استانبول که توسط اخوان المسلمین برگزار شده توضیح بدهد.

وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد هیچ سازمانی جای سازمان آزادسازی فلسطین را بگیرد و این سازمان در برابر تمام توطئه های خارجی که به دنبال سوء استفاده از مساله فلسطین هستند خواهد ایستاد و ما اطمینان داریم که اعضای کنفرانس استانبول از خطر کاری که انجام می دهند اطلاعی ندارند.

مجدلانی در ادامه سخنان خود کنفرانس استانبول را تلاشی برای بر هم زدن وحدت فلسطین و منتقل کردن دودستگی سیاسی از داخل به خارج است و افزود: هرگونه حمایت از کنفرانس استانبول به نابودی وحدت ملی مردم فلسطین منجر خواهد شد و به نظر ما این کنفرانس سودی برای مردم فلسطین ندارد.

وی خاطر نشان کرد: فلسطینیان ساکن اروپا نیز بیانیه ای در مخالفت با کنفرانس استانبول منتشر کرده و اقدام ترکیه در سوء استفاده از فلسطین را محکوم کرده اند.

لازم به ذکر است انتقاد سازمان آزادسازی فلسطین در کنفرانس استانبول در حالی صورت می گیرد که خود این سازمان نیز به خاطر سازشکاری با صهیونیست ها و سکوت در برابر شهرک سازی ها مورد انتقاد برخی جریان های فلسطینی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha