پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یاوران نماز

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد از برگزاری همزمان دوره آموزشی ۱۰۰ بانوی برجسته حوزوی با عنوان «یاوران نماز» به میزبانی شهرستان های میبد و یزد خبر داد.

 مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده، دوره آموزشی 100 بانوی فرهیخته حوزوی یاوران نماز متشکل از برخی مدیران مدارس، اساتید، طلاب سال پنجم حوزه و کارشناسی ارشد به صورت همزمان به مدرسه علمیه سطح دو فاطمة الزهرا(س) اردکان و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 65 نفر از شهرستان های مختلف پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت یزد و 35 نفر از شهرستان های همجوار اردکان در مدرسه علمیه خواهران سطح دو این شهر آموزش های لازم را فرامی گیرند.

 حسن پور با اشاره به این که دوره تکمیلی نیز در اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود، ابراز داشت: بانوان یاور نماز پس از كسب آموزش های لازم به مؤسسات، مدارس، ادارات و مراكز برای ترویج فرهنگ نماز اعزام می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد با اشاره به سرفصل های این دوره آموزشی، گفت: سرفصل هایی با عناوین «نمازشناسی»، «سیمای قرآنی نماز»، «شیوه های دعوت به نماز»، «آثار و بركات نماز» و «علل ترك نماز و درمان آن» تدریس شد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha