چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر وحدت آحاد ملت و احزاب مختلف در انتخابات تاکید کردند و آن را گام مهمی در خنثی سازی برنامه های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء کنگره شیخ صدوق(ره) بر وحدت آحاد ملت و احزاب مختلف در انتخابات تاکید کردند و آن را گام مهمی در خنثی سازی برنامه های دشمنان دانست.

این مرجع تقلید با بیان اینکه یکی از ارکان مهم انقلاب، مردم می باشند، از عدم رسیدگی به مشکلات مردم در خوزستان از سوی مسئولین به شدت انتقاد کرده و تاکید کردند: اگر در جامعه وحدت باشد نباید شاهداین مشکلات در جامعه باشیم.

معظم بابیان اینکه  یکی از مسائل مهم در جامعه اسلامی زندگی علمای اثر گذار است، گفتند: علما برای ترویج و انتشار دین مشقت های زیادی کشیده اند از این لحاظ نباید خدمات آنها به راحتی گذشت.

این مرجع تقلید بابیان اینکه زندگی شیخ صدوق دریای پرعظمت برای جامعه اسلامی است، افزودند: نباید از تاریخ سرگذشت علما غافل بود تقویت این تاریخ می تواند  در تقویت فرهنگ جامعه اثر باشد.

ایشان افزودند: شیخ صدوق راوی حدیث از افرادی مورد اعتماد حضرت بقیه الله(عج) بود و احادیثی را که نقل کرده همه با سند است و حتی او استاد شیخ مفید می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: شیخ مفید هم مورداعتماد حضرت حجت(عج) است و آثار با ارزشی را درعصر خود به ارمغان گذاشته اند.

 معظم له بیان داشتند: یکی از تخصص های شیخ صدوق مناظرات او در باره مخالفان و معاندین بود و با مناظرات خود از حقانیت مذهب شیعه دفاع و اثبات می کرد.

 ایشان افزودند: یکی دیگر از فعالیت های شیخ صدوق مهاجرت برای تبلیغ است، این حرکت باید الگو برای حوزویان باشد و با هجرت خود دین را تبلیغ و با انحرافات مبارزه کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: شیخ صدوق آن قدر با عظت بود وقتی سیل به شهر ری آمد و قبر او تخریب شد، ولی همگان دیدند بدن و کفن او تازه است و انگار همین امروز دفن شده است، اینها مسائلی است که باید مردم بدانند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha