چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه/امام جمعه شاهین دژ گفت: بی شک اگر تبلیغ و روشنگری علما و حوزه های علمیه نبود، ایران اسلامی در مقابل هجمه های شدید دشمن و تبلیغات ضد دینی غرب تغییر رنگ می داد.

حجت الاسلام نقی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه همواره در مقابل هرگونه تهدید دشمن ایستادگی کرده اند، اظهار داشت: بی شک اگر تبلیغ و روشنگری علما و حوزه های علمیه نبود، ایران اسلامی در مقابل هجمه های شدید دشمن و تبلیغات ضد دینی غرب تغییر رنگ می داد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حوزه های علمیه و مراجع تقلید از دستاوردها و آرمان های کشور دفاع و حمایت کرده اند، تصریح کرد: اگر روشنگری به موقع مقام معظم رهبری نبود در فتنه 88 نه از انقلاب و نه از اسلام اثری نمی ماند و اسلام آمریکایی جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) می شد، لذا حضور مداوم و موثر در صحنه ها یکی از شاخصه های پویایی حوزه ها است.

امام جمعه شاهین دژ بیان داشت: بی شک یکی از علل واهمه دشمن از جمهوری اسلامی ایران و اینکه نمی توانند در مورد کشورمان تصمیم بگیرند، حوزه های علمیه است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه علمیه و روحانیت و نیز هدف انقلاب و پیام خون شهدا این است که نسل های بعدی را غنی کرده و اجازه ندهند که نسل سوم و چهارم از اسلام، دین و قرآن جدا شوند، اذعان داشت: تربیت انسان های مومن و متعهد موجب تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی می شود.

حجت الاسلام باقری افزود: ترویج اخلاق مداری و پیروی از خط ولایت فقیه با پویایی و فعالیت روز به روز حوزه های علمیه در جامعه اسلامی شکوفا و محقق می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha