پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام مبلغ

حوزه / رئيس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام بیش از ۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه دوم به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این تعداد مبلغ بومی و غیر بومی در دو بخش خواهران و برادران به تبلیغ معارف اهل بیت (ع) در بین مخاطبان می پردازند بیان داشت: مبلغان محورهای سخنرانی خود را در سیره زندگی فاطمی به مستمعین بخصوص بانوان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه مبلغان علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در جهت تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نیز قدم برمی دارند تصریح کرد:برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات استحکام روابط خانوادگی ،تبیین فلسفه حجاب و عفاف و همچنین تربیت فرزند مومن و صالح از دیگر موضوعات برگزاری گفتمان های دینی و فرهنگی مبلغان است.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه در ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) از ظرفیت و توان تبلیغی مبلغان طرح هجرت در روستاهای شهرستان نیز استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: ۲۵ روحانی مستقر طرح هجرت در روستاهای بروجرد به تبیین معارف دینی و مکتب اهل بیت (ع) مشغول هستند.

حجت الاسلام جعفرپور در پایان با اشاره به اینکه تاکنون گفتمان های متعددی در مدارس بروجرد با شرکت اولیاء دانش آموزان برگزار شده است گفت:تاکنون ۲هزار و ۶۰۰ نفر از اولیاء دانش آموزان در گفتمان های دینی تربیتی که با حضور مبلغان در راستای تربیت دینی فرزندان برگزار شده شرکت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha