شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:آموزش و پرورش باید در جهت تعمیق و گسترش آموزه های دینی و کیفیت این آموزش ها در بین دانش آموزان همت خود را مضاعف نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در شورای آموزش و پرورش بروجرد که در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:در ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام باید دانش آموزان را با سیره و زندگانی حضرت زهرا (س) در ابعاد مختلف آشنا نماییم.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) الگویی تمام و عیار برای همه بویژه برای بانوان جامعه اسلامی است بیان داشت:مبلغان و معلمان پرورشی در این ایام تلاش کنند سیره زندگی فاطمی را در بین دانش آموزان ترویج دهند.

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید کیفیت آموزشی را در همه ارکان تعلیمی تربیتی سرلوحه فعالیت خود قرار دهد خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش باید با حذف برنامه های حاشیه ای  وقت دانش آموزان را بصورت منسجم و هدفمند در جهت آموزش های کاربردی و اصولی تنظیم نماید.

وی در پایان با بیان اینکه رفع نقاط ضعف و تقویت زیرساختهای آموزشی باید در برنامه های این نهاد قرار گیرد گفت:باید سیستم آموزشی در این نهاد در جهت بهبود کیفیت آموزشی و تربیت نسلی مومن،انقلابی و توانمند بکار گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha