جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: دوره آموزشی مبلغات با هدف افزایش توان علمی در شهرستان گناباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در گناباد اظهارداشت: دوره آموزشی مبلغات حوزوی طی ۱۰ جلسه به مدت ۲۰ ساعت با موضوع بایسته ها و مسئولیت های فرهنگی اجتماعی مبلغات در گناباد برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره با هدف ارتقاء سطح علمی مبلغات در حوزه های اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، افزایش مهارتهای تبلیغی و ارتقاء و توانمدی مبلغات در تدریس برگزار و طلاب مهارت های لازم را فرا گرفتند.

رحمانی با اشاره به اینکه تعداد ۴۸ مبلغه این شهرستان در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و کد تبلیغی دائم دارند، اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور ۵۰ مبلغه برگزار گردید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با بیان اینکه تاکنون ۷جلسه از این دوره برگزار شده است، تصریح کرد: اساتید در جریان برگزاری این جلسات به سرفصل های آموزشی، جایگاه ولایت فقیه در فقه سیاسی شیعه، شیوه های مشارکت و مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان، مسئولیت های فردی اجتماعی زنان و سواد رسانه و نقش آن بر روابط اعضای خانواده پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha