پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 نشست علمی « بررسی نسبت تمدن نوین اسلامی با امر ظهور

حوزه/ به همت پژوهشکده مهدویت و آینده اندیشی مسجد مقدس جمکران نشست علمی تمدن نوین اسلامی با موضوع « بررسی نسبت تمدن نوین اسلامی با امر ظهور» با حضور اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه در ساختمان ۳۱۳ این مسجد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این نشست علمی حجج اسلام والمسلمین علی كوراني، مرتضی جوادی آملی، دكتر غلامرضا جمشيدی ها و دکتر امین جلال منش پیرامون موضوع نشست به ارائه بحث پرداختند.

این گزارش می افزاید: در این نشست علمی که بیش از 150 دقیقه به طول انجامید، هر یک از اساتید در بابت موضوع تمدن نوین اسلامی و نسبت آن با امر ظهور به ایراد سخن پرداختند و در برخی موارد با انتقاد از یکدیگر فضای مباحثه علمی را رقم زدند.

در انتهای این نشست علمی، هر یک از اساتید به سوالات حاضرین  پاسخ گفتند.

​گفتنی است: دومین همایش تمدن نوین اسلامی با حمایت ( نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسجد مقدس جمکران، جهاد دانشگاهی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، مرکز پژوهش های علوم انسانی و اسلامی صدرا، پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی، دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه باقر العلوم(ع)، دانشگاه سوره، دانشگاه دفاع ملی و...) برگزار می گردد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha