شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت وجود مقام معظم رهبری تفکر بسیجی در کشور نهادینه شده است و این تفکر و حضور فعال بسیجیان در تمامی عرصه های کشور، دشمنان نظام را به زانو در اورده و آنها را ناامید کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار با جمعی از اعضای حلقه های صالحین بسیج شهرستان تاکستان که  در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزارشد بر ضرورت دشمن شناسی تاکید کرد و اظهار داشت:  باید با درک دشمن شناسی و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی به رویارویی با دشمنان پرداخت.

عضو خبرگان رهبری افزود: هم اکنون شاهد هستیم که کشورهای عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین با بهره گیری از تفکر بسیج توانسته اند کشور خود را حفظ کنند و به پیش روی هایشان ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بسیجیان  با تبعیت محض از رهبری و ولایت مداری، در جبهه های جنگ تحمیلی جانانه مقاومت کردند و به دشمنان اسلام و انقلاب درس عبرتی دادند که هیچ وقت فکر تجاوز به مرزهای کشور را در سر نپروراند.

امام جمعه شهرستان تاکستان اظهار کرد: بسیج امروز در تمامی عرصه های کشور حضور فعالی داشته و در لحظات حساس  کشور حضور پررنگی از خود نشان داده و همچنین هرجا که احساس کرده  به وجودش نیاز هست بی درنگ  وارد شده است .

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: به برکت وجود مقام معظم رهبری، تفکر بسیجی در کشور نهادینه  شده است و این تفکر بسیجی و حضور فعال بسیجیان در تمامی عرصه های کشور، دشمنان نظام را به زانو در اورده و آنها را ناامید کرده است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز حضور پرشور مردم در صحنه‌ها دشمن را مأیوس کرده است و باید همواره بسیجیان آمادگی خود را در مقابل دسیسه‌های دشمنان حفظ کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha