شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا ابراهیمی- مسئول فناوری اطلاعات حوزه خراسان

حوزه/ مسئول دفتر فناوری و اطلاعات حوزه علمیه خراسان، ورود جهادی به عرصه فضای مجازی را از ماموریت های مهم امروز حوزه و روحانیت برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهندس رضا ابراهیمی، امروز در همایش «فضای مجازی، اندیشه و عمل»، در سرای قلم مشهد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ‌«اکنون که فضای مجازی با ویژگی های منحصر بفرد همه زندگی مردم را احاطه کرده است و آگاهی بخشی عمومی مهمترین امر برای حوزه های علمیه می باشد»، گفت:  ورود جهادی به عرصه فضای مجازی یکی از ماموریت های حوزه خراسان است.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف این دفتر، تامین زیرساخت های مناسب بوده است، اما امروزه برای حضور گسترده تر طلاب به این فضا مکلف است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فعالیت در فضای مجازی، امیدواریم این عرصه به بستری برای فعالیت گسترده طلاب و روحانیون تبدیل شود

گفتنی است، همایش «فضای مجازی، اندیشه و عمل» با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام و المسلمین عاملی، ‌مدیر حوزه علمیه خراسان؛ امیر خوراکیان، معاون تولید محتوای مرکز ملی فضای محازی؛‌ حجت الاسلام اسماعیلی از فعالان فضای مجازی و ارتباط اسکایپی با نادر طالب زاده از فعالان رسانه ای در حال برگزاری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha