پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این که در طول تاریخ افرادی سعی در سوء استفاده از عقاید مذهبی و مهدوی جامعه داشته و دارند، گفت: معارف ناب مهدوی باید به درستی برای مردم تبیین شود تا گروه های انحرافی فرصت میدان داری نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در نشست ستاد مهدویت استان  و هماهنگی ساخت زائرسراهای یزد در مشهد و کربلا، با اشاره به ضرورت پیشگیری از به وجود آمدن انحراف در مبانی مهدوی جامعه، اظهار داشت: لازم است که اطلاعات لازم در زمینه مهدویت به جامعه به ویژه نسل جوان منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها مجمع مهدویت به ریاست ائمه جمعه هر شهرستان و مرکز استان تشکیل می‌شود، افزود: باید در راستای ترویج مبانی مهدویت اقدامات لازم انجام شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد یزد با اشاره به اینکه متاسفانه در طول تاریخ افرادی سعی در سوء استفاده از عقاید مذهبی و مهدوی جامعه داشته اند، ادامه داد: امروزه نیز برخی به دنبال ایجاد انحراف‌ در این عرصه هستند.

آیت الله ناصری به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با ترویج مبانی اصیل و درست مهدویت در جامعه، گفت: لازم است که این اقدامات به صورت پررنگ در بین جوانان انجام شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌ها انجام شده و شاهدیم که کارهای مناسبی در زمینه ترویج مهدویت صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان با بیان اینکه گروه‌هایی هم که در ارتباط با مهدویت فعالیت می‌کنند کارهای خوبی انجام داده اند، اما کافی نیست، تصریح کرد: معارف ناب مهدوی باید به درستی برای مردم تبیین شود تا گروه های انحرافی فرصت میدان داری نداشته باشند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha