پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله صدیقی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: شیعه واقعی تمام سرمایه و داراییش در این دنیا از معنوی و مادی را فدای نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، صبح امروز در حاشیه نشست ستاد مهدویت استان یزد و هماهنگی ساخت زائرسراهای یزد در مشهد و کربلا اظهار داشت: در قرآن کریم مهمترین وظیفه‌ای که برای موحدین تعیین شده، مسئله مودت است.

وی با اشاره به اینکه مودت همان عشق است، افزود: اگر  در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم «بِأَبِی َنْتُم وَ أُمِّی وَ نَفْسِی وَ أَهْلِی وَ مَالِی» در واقع خط دادن و شفاف کردن اعتقادات شیعه است.

امام جمعه موقت تهران افزود: شیعه واقعی به این وسیله نشان می‌دهد که تمام سرمایه و داراییش در این دنیا از معنوی و مادی را فدای نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت می‌کند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: با دوستی اهل بیت عصمت و طهارت ما دو پناهگاه در اختیار داریم که یکی از این پناهگاه‌های معنوی در مشهد مقدس و حرم حضرت رضا(ع) است.

وی به کار خیر و ثمراتی که برای زندگی انسان دارد، اشاره کرد و گفت: خداوند متعال برای کار خیر و متاعی که انسان در راه خدا صرف می‌کند درجات مختلفی بیان کرده و از 10 تا یک هزار 400 برابر تا بی نهایت آن را به انسان وعده داده است.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: قرض‌الحسنه، انفاق در راه خدا و وقف از جمله مواردی است که انسان از دارایی و پول خود برای رضای خداوند و در راه رفع مشکلات بندگان خدا استفاده می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همایش عظیم اربعین امروز از جمله معجزات انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب حسینی است و نتیجه این انقلاب باید به آن حضرت برگردد.

وی به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) اشاره کرد و گفت: این صحن عظیم و زیبا با نام ایرانی‌ها در جوار حرم مطهر حضرت علی(ع) احداث شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha