پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار فرزند آیت الله موسوی اردبیلی با آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری با تجلیل و تکریم یاد مرحوم حضرت آیت ‌الله اردبیلی، ایشان را شخصیّتی جامع و یکی از افتخارات حوزۀ علمیّه خواندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی فرزند مرجع فقید حضرت آیت الله موسوی اردبیلی(ره)، صبح امروز با آیت ‌الله العظمی مظاهری دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت الله العظمی مظاهری در این دیدار طی سخنانی با تجلیل و تکریم یاد مرحوم حضرت آیت ‌الله اردبیلی، ایشان را شخصیّتی جامع و یکی از افتخارات حوزۀ علمیّه خواندند.

 معظم له با یادآوری حضور مستمرّ و مدید ایشان در مجلس درس مرحوم آیت ‌الله العظمی محقّق داماد(ره) و علاقۀ ویژه آن استاد عظیم‌الشأن به این مرجع فقید، افزودند: علاوه بر جهات علمی، ابعاد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی ایشان نیز ممتاز و قابل توجّه بود.

حضرت آیة‌الله العظمی مظاهری با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی، با تشکر از وی به خاطر تلاش‌هایی که در خدمت به والد فقیدشان و ادارۀ امور مربوط به آن مرحوم داشته‌اند، توصیه کردند که در نشر آثار علمی منتشر نشده از مرحوم حضرت آیت ‌الله اردبیلی اهتمام و جدیّت ورزند.

در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین موسوی اردبیلی نیز از پیام تسلیت و اظهار محبّت حضرت آیت الله مظاهری تشکّر و سپاس‌گزاری کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha