جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 409500
۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
طلاب ممتاز قزوین

حوزه/ با حضور معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین، مراسم تجلیل از طلاب ممتاز در امر تحصیلی و پژوهشی، در مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین جلوخانی در مراسم تجلیل از طلاب ممتاز پژوهشی حوزه علمیه قزوین، اظهار داشت: به منظور ایجاد انگیزه و نشاط علمی درمیان طلاب، بر آن شدیم تا از طلابی که در زمینه تحصیلی و پژوهشی رتبه های خوبی را کسب نمودند، تجلیل شود.

وی افزود: علم و اخلاق دو بال مهم طلاب علوم دینی محسوب شده و امروز طلاب مدارس علمیه باید در گام نهادن به اخلاق و تقوا کوشا باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: طلبه‌ای که در کلاس‌ها به صورت منظم حضور داشته باشد، بهتر می تواند آینده علمی و تحصیلی خود را ترسیم نماید و حوزه نیز می تواند برای او برنامه ریزی بهتری داشته باشد.

وی افزود:  مسئولان حوزه هرچه از تجربه اساتید در پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه استفاده کنند، مشکلات کمتری، پیش روی فعالیت ها و برنامه ها وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های جدی پژوهش در مدرسه علمیه صالحیه قزوین این است که بتوانیم طلاب حوزه علمیه را نه تنها در بعد تحصیلی و اخلاقی، بلکه در بعد پژوهشی و تحقیقی نیز تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha