پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بیانیه

حوزه/ مجمع علمای استان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای اظهارات استاندار خراسان جنوبی را در خصوص مردم غیرتمند و متدین خراسان شمالی محکوم کرده و خواهان برخورد وزیر کشور با استاندار شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در بیانیه مجمع علمای استان خراسان شمالی آمده است: سخنان به دور از شأن استاندار خراسان جنوبی پیرامون مردم غیرتمند، شجاع و شهیدپرور این استان را قویا محکوم کرده و از وزیر محترم کشور خواهانند که با نامبرده برخورد مناسب داشته باشند .
متن بیانیه به شرح ذیل است: 
بسمه تعالی
بیانیه مجمع علمای خراسان شمالی در خصوص محکوم کردن سخنان استاندار خراسان جنوبی پیرامون مردم دیندار و ولایتمدار استان خراسان شمالی، در بیان رهبر معظم انقلاب ملت غیور و انقلابی استان خراسان شمالی به عنوان مردمی غیور، دیندار و با نشاط و سرزنده معرفیپ شده اند ؛ نشاط و سرزندگی مردم این استان بود که در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و همچنین دوران دفاع مقدس 50 سردار، 2722 شهید و 6000 جانباز و آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرد .
وقتی به بیانات گهربار امام مسلمین پیرامون اوصاف زیبای مردم خراسان شمالی می نگریم، می‌بینیم که معظم له با چه صفات والائی مردم این استان را توصیف کرده‌اند .

مع الاسف امروز شاهد هستیم کسانی که خود را فرزند این خطه می‌دانند با کلام نازیبای خود ملت غیور، متدین، ولایی و شهیدپرور این استان را به گونه‌ای توصیف می‌کنند که سبب خدشه دار شدن وجهه این مردم می‌شود. 

لذا مجمع علمای استان خراسان شمالی، سخنان به دور از شأن استاندار خراسان جنوبی پیرامون مردم غیرتمند، شجاع و شهیدپرور این استان را قویا محکوم کرده و از وزیر محترم کشور خواهانند که با نامبرده برخورد مناسب داشته باشند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha