سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
برگزاری کارگاه جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه کاشان

حوزه/ سومین کارگاه جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، در مرکز تخصصی حوزه علمیه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی، مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، در این کارگاه به شاخص‌های یک طلبه موفق اشاره کرد و گفت: باید در راستای در کنترل روش‌های ورود به فضای مجازی، مباحث فراروی مدیریت موبایل و استخراج روش‌ها با توجه به اصول دینی، در بین طلاب برنامه ریزی شود.

وی به روش معرفی الگوهای موفق در بین طلاب اشاره کرد و افزود: این کارگاه می تواند با ارتقاء سطح اخلاق  حوزه های علمیه از طریق تغییر ایجاد نگاه تربیتی درمدیران، کادر و اساتید تربیت طلبه های مهذب و پاک مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه باید شناخت را در کسانی که در فضای مجازی از موبایل استفاده می کنند، بالا ببریم، اظهار کرد: با ورود در بین جوانان، باید شناخت لازم را در زمینه مضرات موبایل در فضای مجازی به آنها گوشزد کنیم، بعضا عده ای هم که از طریق موبایل دچار آسیب های دیگری می شوند، باید جهت درمان آنها ورود پیدا کرد.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان نیز در این کارگاه گفت طلابی که براساس باورهای خود وارد حوزه شده اند موفق تر هستند.

همچنین در این کارگاه، مدیران بر ایجاد و تقویت تفکر توحیدی  و خدا محوری دربین طلاب مدارس علمیه تاکید کردند

شایان ذکراست سومین کارگاه یک روزه جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه  شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل ، نطنز و نراق،  امروز پنج شنبه پنجم اسفند ماه به همت مهاون تهذیب حوزه علمیه کاشان در مرکز تخصصی این برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha