چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی سردار حسین یکتا در دومین یادواره شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان

حوزه/ یک روز برای رفتن حتی یک نیرو به سوریه و لبنان، چندین روش استتار و اختفا را رعایت می‌کردیم تا کمک ایران به حزب‌الله لو نرود، اما امروز نیروهای حشدالشعبی عراق، علویان سوریه، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حزب‌الله لبنان، بچه‌های بسیجی ایران، در پشت دیوارهای بین المقدس، پای بر زمین می‌کوبند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسین یکتا، مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء، امروز در دومین یادواره شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان، با بیان اینکه مردم خوزستان از دست صدام ملعون، خون‌دل‌ها خورده‌اند، اظهارداشت: در همان دوران انقلاب، امام بارها فرمود که «اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد» و ما امروز یکی از چندین سنگر کلیدی جهان را فتح کرده‌ایم.

وی با اشاره به عاقبت صدام، گفت: پس از مرگ صدام، جنازه او را از بغداد به شهر تکریت عراق منتقل کردند، اما پس از آنکه نیروهای حشدالشعبی تکریت را از دست داعشی ها رها کردند، قبر صدام را منفجر و جسد او پخش شد، و من خودم فیلمی را دیدم که «سگ استخوان صدام را به دندان گرفت و رفت...».

 یکتا، با بیان اینکه نام حضرت روح الله(ره)، در همه دنیا می‌درخشد، اذعان داشت: هرچه  امام خمینی(ره) گفت و هرچه  امام خامنه‌ای می‌گوید، درست است؛ چرا که حرف و سخن آنان برخاسته از کلام الهی است.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج)، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، امروز تا عمق کشورهای استراتژیک و حتی دور افتاده عالم نفوذ کرده است، گفت: یک روز برای رفتن حتی یک نیرو به سوریه و لبنان، چندین روش استتار و اختفا را رعایت می‌کردیم تا کمک ایران به حزب‌الله لو نرود، اما امروز نیروهای حشدالشعبی عراق، علویان سوریه، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حزب‌الله لبنان، بچه‌های بسیجی ایران، در پشت دیوارهای بین المقدس، پای بر زمین می‌کوبند.

وی در ادامه با بیان اینکه زمان فتح بیت‌المقدس نزدیک است، تصریح کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس می‌گفتیم «تا کربلا نماز خواندن، یک یا حسین دیگر» امروز هم می‌گوییم «تا بیت‌المقدس نماز خواندن، یک یا حسین دیگر» و إن‌شاءالله نیروهای مدافع حرم، تا عمق مرزهای استراتژیک اسلامی به‌پیش می‌روند و بیت‌المقدس را نیز آزاد خواهند کرد.

یکتا، با اشاره به جایگاه و اثرگذاری شهید در جامعه، بیان داشت: شهدای مدافع حرم، با فدا کردن خود، زندگی، خانه و کاشانه خویش را رها کردند و برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، کیان شیعه و امنیت مردم مسلمان راهی عراق و سوریه شدند.

وی، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، جهانی شده و خبرهای بسیار خوشی از اقصی نقاط عالم به گوش می‌رسد، اذعان داشت: پیام های انقلاب اسلامی تا آن طرف دنیا رفته و می‌توانیم نوید آینده‌ای درخشان و بسیار روشن از پیشروی‌های جبهه مقاومت اسلامی تا مرزهای بی‌نهایت آبی و خاکی بدهیم.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج)، با تاکید بر این که پاسداشت شهدای مدافع حرم را بر همگان لازم دانست و تصریح کرد: اگرچه شهدا به این مراسم‌ نیاز ندارند، اما باید در این برنامه‌ها شرکت کنیم، تا روح و جان خویش را در حضور شهدا زنده کنیم و انرژی مضاعفی برای ادامه مسیر آنان گیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha