جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفیران هدایت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) خرم آباد، از آمادگی پذیرش پذیرش طلاب جدید در سال تحصیلی ۹۷_۹۶، در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۸۰ طلبه سطح ۲ در ۵ پایه تحصیلی مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) خرم آباد به فراگیری علوم حوزه و دانش تخصصی تبلیغ مشغول هستند، اظهار داشت: امسال با پذیرش ۲۵ طلبه جدید با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، شمار طلاب این مدرسه به بیش از ۱۰۰ طلبه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) خرم آباد دارای خوابگاه برای علاقمندان به تحصیل علوم تخصصی حوزه است بیان داشت: در خوابگاه این مدرسه ۴۰ طلبه از شهرستان های مختلف استان اسکان دارند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد، با بیان این‌که در تنها مدرسه سفیران هدایت خرم آباد، طلاب علاوه بر فراگیری دروس عمومی حوزه دانش تخصصی تبلیغ را نیز فرا می گیرند، خاطر نشان کرد: دانش های روان شناسی کودک، نوجوان، مخاطب شناسی، مدیریت اسلامی، مدیریت فرهنگی، مدیریت مسجد، فن خطابه، یادگیری دروس زبان انگلیسی و عربی، از بدو ورود به حوزه و...، از جمله دانش ها و دروس تخصصی مدارس علمیه سفیران هدایت است.

حجت الاسلام صدری گفت: ایام مناسبتی فاطمیه و نوروز امسال و تداخل ثبت نام حوزه با این ایام، فرصتی برای جذب حداکثری افراد علاقمند به تحصیل در حوزه است.

وی در پایان یادآور شد: مبلغان و طلاب با حضور در مساجد، مدارس و اماکن تبلیغی، تلاش می کنند تا افراد مؤمن، انقلابی و مستعد را جذب حوزه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha