شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسی

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: ملت ایران باایمان عمیق و اتصال به اهل‌بیت(ع) چنان اقتداری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند که کسی نمی‌تواند کوچک‌ترین هجمه نظامی به کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا مدرسی یزدی، شب گذشته در جمع بسیجیان یزد، نیروهای نظامی کشور را تحت امر رهبری بابصیرت برای مقابله با هرگونه تهدید، آماده توصیف کرد و اعتراف دشمنان به توانمندی های قوای نظامی ایران را حاکی از این آمادگی دانست.

وی با ابراز تأسف از اظهار نظر غلط عده ای در خصوص مذاکره با دشمن گفت: اگر مذاکرات سایه جنگ را دور می کند، پس نباید اکنون در کشورهایی چون عراق و سوریه و یمن جنگی در کار باشد اما این مقاومت است که این ملت‌ها را سربلند کرده است.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: رزمندگان ایرانی باایمان عمیق خود که به شهد شیرین شهادت پیوند خورده است، توانستند سایه جنگ را از سرکشور دور کنند نه آن مذاکراتی که برخی مدعی آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با بیان اینکه مقاومت و ایمان به ما عزمت و اقتدار داده است نه مذاکره با دشمن؛ افزود: ملت ایران باایمان عمیق و اتصال به اهل‌بیت(ع) چنان اقتداری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند که کسی نمی‌تواند کوچک‌ترین هجمه نظامی به کشور داشته باشد.

 وی ادامه داد: دشمن به واسطه این ایمان عمیق ملت ایران از رویارویی نظامی با کشور عاجز شده و دست به دامن تاکتیک‌های پست و زبون‌شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان، دشمنان انقلاب اسلامی را همواره آماده ضربه زدن به نظام ولایی توصیف کرد و گفت: در همین موضوع مذاکراتی که برخی از این هیئت‌هایی که به ایران آمدند و قراردادهای زیادی منعقد کردند دیدیم که همین‌ها وقتی به کشورهای خود برگشتند بانی قطعنامه ضد ایرانی شدند که این خود انتقادی بر رویه برخی از دولتی‌ها در مراوده با این‌هاست.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha