جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید ملکی

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه تصریح کرد: یکی از عواملی که باعث نورانیت جامعه ما شده، جاذبه مغناطیسی است که از ناحیه شهیدان به ما می رسد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، پنج شنبه شب طی سخنانی در مراسم یادواره شهیدان سید جعفر حجازی و حسن ترک با عنوان" امامزادگان عشق" که با حضور خانواده شهدا در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با اشاره به عنایت ویژه شهدا به این گونه محافل معنوی اظهارداشت: واقعیت امر آن است که ما برای شهدا کار نمی کنیم بلکه این شهدا هستند که برای ما کار می کنند و به ما لطف و عنایت همیشگی دارند.

وی با اشاره به این که جاذبه مغناطیسی شهدا ما را در این مکان جمع کرده و باعث نورانیت جامعه ما شده است، گفت: همین جاذبه مغناطیسی است که دل های ما را هر چه بیشتر معنوی کرده و به آن رنگ و بوی خدایی می دهد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه همچنین خاطرنشان کرد: قرار بود سال گذشته این مراسم ارزشمند با حضور سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی برگزار شود که با شهادت ایشان در سوریه همراه شد و به خیل یاران شهیدش پیوست اما چون قول داده بود که در این مراسم شرکت کند، بنده معتقدم روح ملکوتی و مطهر ایشان هم اکنون در جمع ما حاضر و ناظر است.

وی در خاتمه از تلاش های خالصانه طلاب بسیجی این مدرسه در برپایی این یادواره و نیز به خصوص از تشریف فرمایی خانواده این شهیدان والامقام تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha