شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله محمد جواد فاضل

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه را دارای منبری بی نظیر و مجتهد در مقتل دانست.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به درگذشت حجت الاسلام و المسلمین  آل طه از خطبای توانای سال های نه چندان دور گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه از جمله وعاظ برجسته حوزه بود.

وی افزود: آن مرحوم در میان علما و وعاظ کشور سرآمد بود و از جمله وعاظی بود که در زمینه بیان مطالب، دقتی عمیق و محققانه داشت.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) یادآورشد: روضه‎ها و منابر ایشان در نهایت دقت علمی برگزار می‏ شد و همیشه در ذکر مسائل و مصائب اهل بیت(ع) به خصوص در مقاتل، همیشه بر قرائت مقاتل معتبر،  اصرار و استمرار داشت.

وی با ذکر این مطلب که مرحوم آل طه در مقتل، مجتهد بود، گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه بیش از دو دهه در ایام فاطمیه در مجلس آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) منبر می رفت و این عشق و محبت و خدمت گزاری به حضرت زهرا(س) باعث شد که در ایام فاطمیه نیز به دیار حق بشتابد.

آیت الله فاضل لنکرانی بیان کرد: مرحوم والد(آیت الله العظمی فاضل لنکرانی) می گفتند، منبر حجت الاسلام والمسلمین آل طه بی نظیر است و وقتی که یک مرجع تقلید از یک منبر تا این حد تعریف می کنند مشخص است،سطح این منبر، در عالی ترین سطح ممکن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha