پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سامان هادی پور _ مدیر موسسه امیر بیان قم

حوزه / مدیر موسسه امیر بیان گفت: راه موفقیت در عرصه فرهنگ از نیرو سازی می گذرد و به تنهایی کارهای بزرگی را نمی توان انجام داد و امیدواریم که به لطف خداوند بتوانیم در زمینه کارهای فرهنگی در کشور ، گامی موثر و مثمر ثمر برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سامان هادی پور، صبح امروز در جمع دانش آموختگان امیر بیان استان یزد گفت: در زمان انقلاب اسلامی، افرادی در کنار امام خمینی(ره)ایستادند تا به نتیجه اصلی که پیروزی انقلاب اسلامی بود رسید. امام (ره)جزء پیامبران نبود اما آنچنان جا پا جای انبیاء گذاشته بود که حتی خبرنگار آمریکایی مسیحی جماران ، حس می کرد که امام(ره)بوی انبیاء را می دهد.

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیربیان  ادامه داد: روبین وود زورث کاریس، خبرنگار آمریکایی در سال 1360 در کنفرانسی به ایران سفر کرد و زمانی که ماموریتش در ایران به پایان رسید به کشور خود بازگشت و کتابی را با عنوان «تجربه من» نوشت و در صفحه 31 این کتاب در مورد امام خمینی(ره)نوشته است : کمترین چیزی که می توانم بگویم این است که گویا او یکی از انبیاء گذشته است و یا اینکه او موسی اسلام است و آمده تا فرعون کافر را از سرزمین خود بیرون کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) پیامبر گونه وارد شد و قیام کرد افزود: اما اگر جان نثارانی در آن زمان نبودند نه انقلاب پیروز می شد و نه جنگ هشت ساله به پیروزی به نتیجه می رسید.

حجت الاسلام هادی پور ضمن اشاره به اینکه امروزه مسئولیت بسیار سنگین بر دوش روحانیون و طلاب است خاطر نشان کرد: ما باید همانگونه شهدا کنار امام(ره)ایستادند در کنار رهبر انقلاب بایستیم.

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیربیان، تصاویر نصب شده از شهدا در این موسسه را هدفمند عنوان کرد و گفت: در شعب مختلف موسسه امیر بیان تصاویری از شهدا و قسمتی از وصیت نامه آنها آورده شده، نگذارید این تصاویر برای شما تکراری شوند. این عکس ها نمادین نیستند بلکه با هدف یادگیری راه این شهدا نصب شده اند.

وی ادامه داد: این عکس ها حاوی پیام ها و اطلاعاتی است و راه و روش ایثار و فداکاری را به ما می آموزد. دوستان طلبه و روحانی بدانید که من و شما نسبت به دختران و پسرانی که در حال گناه هستند مسئول هستیم و در روز قیامت نسبت به این کوتاهی از اگر رخ دهد بازخواست خواهیم شد.

حجت الاسلام  هادی پور در پایان اظهار داشت: راه موفقیت در عرصه فرهنگ از کادرسازی می گذرد و به تنهایی کارهای بزرگی را نمی توان انجام داد وامیدواریم که به لطف خداوند بتوانیم در زمینه کارهای فرهنگی در کشور ، گامی موثر و مثمر ثمر برداریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha