سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فاطمیه

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه خرم آباد، از برگزاری مراسم عزاداری شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مردم و طلاب در این مدرسه خبر داد.

 سمیه موحدی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با بیان اینکه مراسم عزادارای فاطمیه دوم در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و با شرکت گسترده مردم برگزار می شود، اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن مدرسه علمیه فاطمیه(س) در مرکز شهر و همچنین استقبال بانوان خرم آبادی از مراسمات مذهبی، این مدرسه در طول سال پذیرای خیل مشتاقان به مکتب اهل بیت(ع) در مناسبت‌های مختلف است.

وی با بیان این که برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این مدرسه، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همه روزهای ایام فاطمیه برگزار می شود، افزود: در این ایام، اساتید حوزه و دانشگاه با تبیین سبک زندگی فاطمی(س) در بین بانوان، به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف کمک می نمایند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، بیان داشت: توجه به فضائل اخلاقی، بیان برکات و ثمرات عبادت و همچنین الگو گیری از سیره و منش بزرگ بانوی جهان، به عنوان برترین و والاترین الگو، از دیگر محورهای سخنرانی مبلغان در ایام فاطمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha