جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامه حلی

حوزه/ ارزیابان و اساتید داور مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان، زیر نظ مسئول بخش علمی جشنواره علامه حلی کشور، اصول و فنون یکنواخت و علمی ارزیابی و داوری مقالات را فرا می گیرند.

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه مقالات و آثار پژوهشی ارسالی رسیده به مرحله استانی جشنواره علامه حلی خرم آباد، در دو بخش اجمالی و تفصیلی ارزیابی خواهند شد، اظهار داشت: در نشست داوران جشنواره علامه حلی لرستان با حجت الاسلام حجامی مسئول بخش کشوری جشنواره، ارزیابان و داوران پژوهشی استان، اصول و فنون ارزیابی ها را با هدف بررسی علمی و اصولی یکسان رتبه گذاری مقالات آموزش می بینند.

وی در ادامه از گردهمایی معاونان پژوهش مدارس علمیه استان لرستان در زمان اواسط هفته جاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این گردهمایی، مصوبات پژوهشی مدارس علمیه در بندهای ابلاغ شده و با هدف ارتقاء کیفیت و کمیت مقالات پژوهشی برای معاونان، تبیین و تشریح خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در ادامه از اهدای کتب مورد نیاز پژوهشی و تحقیقی به کتابخانه های مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: با هدف دسترسی آسان تر و جامع تر طلاب به منابع پژوهشی، کتابخانه های مدارس علمیه استان، از لحاظ تعداد کتب و آثار پژوهشی غنی تر شده اند.

حجت الاسلام پنام در پایان با تأکید بر این که خروجی حوزه باید منجر به تحقیق و پژوهش شود بیان داشت: باید با ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین طلاب، شاهد ارتقاء کمی و کیفی پژوهش های کاربردی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha